به دلیل نوسانات قیمت لطفا جهت نهایی کردن خرید خود با مشاورین ما در تماس باشید. 03132351415

چگونه کودک را از عادت های بد دور کنیم

همه والدین موفق به موفقیت در کار دشوار از شیر گرفتن کودک از عادت کشیدن انواع اشیاء به دهان خود نمی شوند و برخی از کودکان در ماه دهم زندگی و یازدهم و غیره به این عادت ادای احترام می کنند...

واضح است که وقتی دندان های کودک دندان می زنند و خارش در لثه ها متوقف نمی شود ، نیاز به از بین بردن این خارش وجود دارد ؛ و یک حلقه پلاستیکی مخصوص ابزاری عالی برای این کار است. اما چیز کاملا دیگری عادتی است که مدت ها قبل از شروع فوران اولین دندان ها ایجاد شده است.

برای مبارزه با این عادت بد صبر و استقامت زیادی لازم است ؛ کودک به چشم و چشم نیاز دارد ؛ اگر چیزی به دست او رسید و او به وضوح قصد داشت یک شی جدید را امتحان کند ، باید آرام و مداوم این شی را از او بگیرید و آن را پنهان کنید. به طور کلی ، هر چه کودک کمتر به دست اشیاء تصادفی برای او برسد (قلم ، کلید ، حلقه کلید ، کیف پول ، کیف دستی و غیره).) ، یعنی هرچه وسوسه های کمتری داشته باشد ، بهتر است. همان اشیایی که او با آنها بازی می کند به طور منظم شسته می شوند و به معنای وجود عفونت برای کودک خطری ایجاد نمی کنند ، علاوه بر این آنها برای مدت طولانی مورد بررسی قرار گرفته اند و علاقه کودک به آنها کم است.

در خانه ای که همیشه نظم وجود دارد ، که در آن همه چیز در جای خود قرار دارد ، برای کودک غیرقابل دسترسی است ، اشیاء تصادفی روی زمین قرار نمی گیرند. البته ، در چنین خانه ای راحت تر می توان با عادت بد کودک در کشیدن هر چیزی که به دهان او وارد می شود ، کنار آمد.

یک عادت حتی مضرتر که کودک می تواند در ده تا یازده ماهگی داشته باشد ، عادت گاز گرفتن ناخن های او است. او قبلا دندان های کافی برای این کار دارد ، هم از بالا و هم از پایین. و بهترین استفاده برای آنها وجود ندارد... اگر در نظر بگیریم که کودکی که به طور فعال روی زمین خزیده است می تواند تقریبا هر گونه عفونت زیر ناخن خود داشته باشد (و نه تنها عفونت) ، باید استدلال کرد که چشم انداز بیمار شدن با چیزی در چنین نوزادی بی پایان است. و اسهال خونی، که کودک را در میان اولین ها تهدید می کند ، هنوز وحشتناک ترین بیماری های احتمالی نیست.

به محض اینکه مادر دید که کودک ناخن هایش را گاز می گیرد ، باید این عادت نفرت انگیز را متوقف کند که دست های کودک را از دهان خود دور کرده و کلاسیک " شما نمی توانید! ". هر بار در چنین مواردی ، شما باید ثابت قدم باشید ، بتوانید توجه کودک را از قلم ها منحرف کنید. برخی از مادران از دستکش هایی که به طور خاص از پارچه فلانل دوخته شده اند با موفقیت کم و بیش استفاده می کنند. و البته ، لازم است ناخن ها را به طور منظم برش دهید ، شاید کمی بیشتر از سایر کودکانی که عادت بدی به گاز گرفتن ناخن ندارند. Mostbet para çekme kurallarına göre, kazancınızı yatırdığınız şekilde çekebilirsiniz. mostbet Mostbet'e kaydolmak ve giriş yapmak için iletişim bilgileriniz olarak cep telefonu numaranızı da kullanabilirsiniz.

فروشگاه بر اساس بخش ها

f1176c399bca17b6b39671ce5062d58e