به دلیل نوسانات قیمت لطفا جهت نهایی کردن خرید خود با مشاورین ما در تماس باشید. 03132351415

کالسیا معطر ، خواص دارویی.

Callisia معطر نام علمی گیاه است که در سطح خانوار هر دو سبیل طلایی ، موهای زنده و جینسینگ خانگی نامیده می شود.



ویژگی کالسیا معطر وجود انواع مختلف شاخه ها است. برخی از آنها به صورت عمودی مرتب شده و با برگهای نسبتا بزرگ ، کشیده و سبز رنگ پوشانده شده اند. برخی دیگر در کنار گیاه در کناره ها قرار دارند و به رنگ یاس بنفش رنگ آمیزی شده اند. آنها صفحات برگ بزرگ ندارند.



پس از تصمیم به رشد یک گیاه در یک اتاق ، باید در نظر گرفت که نور را بسیار دوست دارد ، با فقدان آن سایه کم رنگ و زشت را به دست می آورد. اشعه های خورشید صبح یا عصر از نظر روشنایی برای این نماینده گیاهان ترجیح داده می شود.



این اتفاق می افتد که در برخی از روزها خورشید بیش از حد وجود دارد. سپس گیاه با پوشاندن آن با یک ورق کاغذ ثابت روی شیشه پنجره از گرمای سوزان نجات می یابد. در عین حال ، کالسیا نباید به سمت شیشه چرخانده شود یا از یک مکان به مکان دیگر منتقل شود.



در مورد آبیاری ، باید توجه داشت که callisia معطر آن را بسیار دوست دارد ، علاوه بر این ، فراوان و در هر زمان از سال. اگر اتاق گرم است ، قسمت سبز گیاه باید به طور دوره ای با استفاده از تفنگ اسپری با آب اسپری شود.



Callisia scented به خوبی به استفاده از کودهای معدنی پاسخ می دهد. چنین عملیاتی در فصل گرم (مه-اکتبر) باید یک بار در هفته و در زمستان - هر سه هفته یک بار انجام شود.



هنگام کشت ، ساقه اصلی گیاه ، به طوری که زیر وزن برگ های تشکیل شده بر روی آن شکسته نشود ، بهتر است آن را به یک تکیه گاه ساخته شده از یک چوب کوچک ببندید. خوب است اگر یک پایان تزئینی داشته باشد ، که به ساکن سبز طاقچه اجازه می دهد جذاب تر به نظر برسد.



اگر نیاز به تولید مثل وجود داشته باشد ، انجام آن بسیار آسان است. لازم است قسمت بالای خوشه برگ را با دقت قطع کرده و در یک لیوان آب قرار دهید. در حدود یک هفته ، ریشه می دهد ، که سیگنال آمادگی برای فرود در زمین خواهد بود.



بسیاری از پرورش دهندگان گل کالسیا معطر را برای اهداف دارویی پرورش می دهند ، برنامه ریزی برای تهیه جوشانده ، پماد ، تزریق یا مومیایی بر اساس آن. اگر چنین وظیفه ای وجود دارد ، باید در نظر داشت که بهتر است مواد اولیه را در پاییز برداشت کنید ، زمانی که گیاه حاوی حداکثر مواد مفید است. قبل از استفاده برای اهداف دارویی ، شما نمی توانید کالسیا را در یخچال قرار دهید ، همانطور که برخی انجام می دهند. این ویژگی های درمانی را به گیاه اضافه نمی کند ، زیرا متعلق به گونه های دوستدار گرما است و اجزای مفید خود را در سرما از دست می دهد.



کمبود نور در طول پوشش گیاهی نیز می تواند بر خواص دارویی تأثیر منفی بگذارد... Bet Andreas, sanal paralar için slotlar sağlar ve herkese 1.000.000 jetona kadar bonus verir. Slot makineleri ve kumarhanede 500'den fazla kumar oyunu türü vardır. Betandreas casino Heyecan sevgisi, büyük bir kazanç elde etme fırsatından kaynaklanmaktadır. Promosyonlar sayesinde BetAndreas müşterilerinin şansı önemli ölçüde artmaktadır.

فروشگاه بر اساس بخش ها

467f4a3e468af415d092f7ead7111cef